Tuesday, October 18, 2011

日記1:宿題がたくさんあります。


今週は宿題がたくさんあります。だから時間がありませんから、あたしは今日の日本語のテーブルに行きませんでした。でも昨日の日本語のテーブルに行きました。佐藤先生を見ました。日本語のテーブルはいつも面白いです。

フー、最近疲れました。( - _-)–3

(あたしは韓国語の授業でも日記を書いています。)
In Korean class, we have to keep not a blog, but a journal. And it has to be all in Korean.
This is the notebook that I'm using. I think it helps that the notebook is cute.

日記=にっき (diary)
最近=さいきん (lately)
疲れる=つかれる (to be tired)
書く=かく (to write) (書きます)

No comments:

Post a Comment